
Coördinator Facilitaire Ondersteuning
Ben jij een geboren coördinator met interesse in gebouwbeheer en klantondersteuning? Voor onze klant zoeken wij een zelfstandige en georganiseerde Coördinator Facilitaire Ondersteuning die verantwoordelijk wordt voor het stroomlijnen van de ondersteuning aan huurders en gebouwbeheerders. In deze rol ben je een belangrijke schakel in het team en zorg je ervoor dat processen soepel verlopen en dat de dienstverlening aan klanten en partners efficiënt is.
Over de functie
Als Coördinator Facilitaire Ondersteuning ben je de spil tussen huurders, leveranciers en
technisch beheer. De portefeuille omvat logistieke panden, kantoren en winkelpanden.
Je taken omvatten onder andere:
-
Ondersteuning van de gebouwbeheerders met zeer uiteenlopende zaken;
-
Behandelen van storingen en diverse huurdersvragen;
-
Administratief verwerken van opdrachtbevestigingen, facturen etc;
-
Archivering van Technische documenten;
-
Office Management taken;
Zij bieden
-
Een vast contract met een bruto maandsalaris van €3000,- tot €4000,- (obv een fulltime dienstverband)
-
Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden
-
25 vakantiedagen
-
Reiskosten vergoeding
-
Goede pensioenregeling
-
Ruime voorziening in opleiding en coaching
Jij brengt
-
Je hebt een MBO opleiding afgerond;
-
Je hebt relevante werkervaring op het gebied van Servicedesk Management / Office Management;
-
Je bent dienstverlenend en stressbestendig;
-
Je werkt graag in een team maar kunt ook goed zelfstandig functioneren;
-
Je bent klantgericht, communicatief en sociaal vaardig.
-
Je bent flexibel, accuraat en proactief;
-
Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
-
Kennis van Yardi en affiniteit met vastgoed is een pré.


Enthousiast?
Neem dan snel contact op met
Coen en wie weet kan jij binnenkort al aan de slag.
Bel
06-53931390