
Financial Administrator
Ben jij klantgericht, proactief, stressbestendig en heb jij ervaring binnen finance en op het gebied van factureren? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Over de functie
Als Financial Administrator ben je verantwoordelijk voor de financiële administratie van ons bedrijf. Je zorgt voor een correcte en tijdige verwerking van financiële gegevens en ondersteunt het financiële team met diverse administratieve taken. Je takenpakket omvat onder andere:
- Het verwerken van inkomende en uitgaande facturen
- Het beheren van debiteuren en crediteuren
- Het bijhouden van de grootboekadministratie
- Het voorbereiden van financiële rapportages
- Het ondersteunen bij de maand- en jaarafsluiting
- Het uitvoeren van bankafstemmingen
Zij bieden
-
Een marktconform salaris afhankelijk van je ervaring en opleiding
-
25 vakantiedagen met de mogelijkheid om extra dagen bij te kopen
-
Een pensioenregeling waarbij 70% door het bedrijf wordt betaald
-
Reiskostenvergoeding of een volledige OV-vergoeding
-
Mogelijkheden voor thuiswerken
-
Een opleidingsbudget voor professionele ontwikkeling
-
Gezellige en informele werksfeer met leuke teamactiviteiten
Jij brengt
-
Minimaal een afgeronde MBO-opleiding in een financiële richting
-
Minimaal 2 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie
-
Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk
-
Ervaring met financiële softwarepakketten, bij voorkeur Exact of SAP
-
Uitstekende kennis van Excel
-
Sterke analytische vaardigheden en oog voor detail
-
Goede communicatieve vaardigheden en een proactieve werkhouding


Enthousiast?
Neem dan snel contact op met
Benjamin en wie weet kan jij binnenkort al aan de slag.
Bel
06-30270944